cms

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij ? Neem dan even contact met ons op.

Vragen over lidmaatschap
Heb je een abonnement afgesloten, maar ben je niet geheel tevreden? Neem contact met ons op via het contactformulier, dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing.
Vragen over maaltijden
Eerlijkheid vinden we belangrijk. De ingrediënten van HealthyMade zijn dan ook duurzaam en biologisch. Dit betekent dat we voorkeur hebben voor lokale leveranciers, die allen rekening houden met een duurzaam productieproces.
In de keuken van Healthymade worden er alleen maar verse producten gebruikt, dus geen onnodige sausjes of transvetten.
Bij elke maaltijd worden de allergenen vermeld. Je kunt zelf jouw favoriete maaltijden kiezen en op deze manier rekening houden met het speciale dieet, intolerantie of allergie. We zijn overigens flexibel. Heb jij speciale wensen? Neem contact met ons op door middel van het contactformulier, zodat wij samen met onze chefkok kijken op welke manier we kunnen helpen.
De maaltijden kunnen maximaal 3 dagen bewaard worden. Elke maaltijd is voorzien van een instructiesticker, waarop staat binnen welke periode de maaltijd het beste geconsumeerd kan worden.
HealthyMade heeft verschillende abonnement-structuren, waarbij het kiezen voor jouw eigen favoriete maaltijden mogelijk is. Onder de pagina 'abonnementen' is te lezen welk abonnement wij aanraden per situatie.
Uiteraard houden wij ook rekening met vegetariërs.
Op dit moment bezorgd HealthyMade alleen maar avondmaaltijden, in de toekomst willen wij dit uitbreiden.
Op dit moment is de maaltijdbox nog niet recyclebaar. Hier werken we uiteraard wel naar toe.
Vragen over bezorging
Momenteel bezorgt Healthymade in en rondom regio Haaglanden: Den Haag, Ypenburg, Nootdorp, Leidschenveen, Voorburg en Leidschendam. Voor bedrijven bezorgen we op aanvraag door heel Nederland.
In deze fase bezorgen wij op maandag en woensdag. Voor onze zakelijke klanten bezorgen wij naar voorkeur.
Ja. Binnen 'mijn account' is het voorkeurs tijdvak van de levering aan te geven. Dit is een tijdvak van één uur. Houd er echter wel rekening mee dat, afhankelijk van de planning van onze bezorgers, de bezorgtijd enigszins kan afwijken. Indien de bezorgtijd afwijkt, stellen we je hiervan op de hoogte.
De maaltijd wordt meegenomen en er wordt later opnieuw een bezorgpoging gedaan binnen dezelfde leverdag. Je kunt echter ook aangeven dat de maaltijd bij jouw buren kan worden afgegeven indien je niet thuis bent. Dit is wel op eigen risico, aangezien de maaltijden gekoeld dienen te worden.
Ja. In 'mijn account' kun je zelf het bezorgadres aangeven tot twee dagen voor het levermoment.
Op dit moment maken wij hier nog geen gebruik van. We proberen echter zo duidelijk mogelijk het te verwachte aflevermoment te communiceren per mail, sms of telefoon.
Betalingen
Kreeg je een foutmelding tijdens de registratie of het betaalproces en twijfel je of jouw order wel correct is ontvangen? Neem contact met ons op via het contactformulier, dan kijken we wat er is misgegaan.
Je kunt online een betalen via iDeal.
Overig
De klantenservice is te bereiken door middel van het contactformulier. In 75% van de gevallen antwoorden wij binnen 24 uur. Dit is ons streven.
De klantenservice antwoord dagelijks tussen 09:00 en 18:00 uur.
Alle opmerkingen en/of klachten kunnen worden achtergelaten middels het contactformulier.
Alle opmerkingen en/of klachten kunnen worden achtergelaten middels het contactformulier.
Vragen over de website
Neem dan contact met ons op via Contact.
Privacy
HealthyMade zorgt er natuurlijk voor dat jouw gegevens veilig bewaard blijven. Onze privacy disclaimer geeft uitgebreid informatie over de manier waarop wij dit waarborgen: Privacy Disclaimer

Hoe werkt het?

Ons concept in vier simpele stappen:

Stap 1:

Bepaal jouw doel

Stap 2:

Kies je favoriete maaltijden

Stap 3:

Bereiding door experts

Stap 4:

Bezorging bij jou thuis

Wat onze klanten zeggen

Mingo
04 / 05 / 2017:
16 maaltijden achter de rug en 16 keer lekker en gezond gegeten. Ik heb ervoor gekozen mee te doen aan de demo-periode, omdat ik op een punt stond in mijn sportieve leven, waarbij ik geen vetafname meer zag. Hoewel ik zeker fitter en sterker werd van ...
Meer lezen
Filipa
02 / 05 / 2017:
"I am the kind of person that gives a lot of importance to food. The quality and the source of what I am eating, the balance in between macro nutrients and of course...also the taste (you see, I'm Portuguese...food needs to be tasty). But it gets pre ...
Meer lezen
Meer reviews vind je hier